Godmorgon torsdag!

Godmorgon torsdag! Idag har vi det molnigt & lite svalare , kanske kommer en regn droppe vilket inte gör nånting då det börjar vara lite torrt på gräset. Kollade just vädret på smhi och det lovade skitkallt väder till dom kommande dagarna & kan ju tala om att jag blev allt annat än glad. Men man ska inte lita på dom till 100% då dom faktiskt väldigt ofta har fel! Igår hade jag noll blogg inspiration & inte så mkt att berätta heller då det var en ganska lugn dag. Idag ska jag åka till Jala en sväng och kika på baby grejer, kom på nu såhär i efterhand att dom också har baby saker där :) Nåväl har ätit min frukost och ska ta och klä på mig nu, kan ju knappast åka dit i mitt nattlinne ;)

Ha en toppen torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0