Filmtittande & godis käkande

Hej . . Har verkligen tagit dagen som den kommit. Åkte en sväng in till stan & kikade efter gardiner men hittade inga. Köpte i stället en film och massa godis på rusta som jag & syrran tittat & ätit! :)
Nu har det hunnit bli kväll och för ett tag sen tog jag en liten liten promenad med vovvarna, ute i regnet, inte så kul men slapp ju bli jagad av bina som verkar ha fattat ett otroligt tycke för mig! ;) Nu ska jag hoppa i varma duschen & sen ska jag äta något o slappa framför tvn.

God natt & sov gott . . .

Kommentarer
Postat av: Josse

Okej, det lät ju gott det!

Ellos brukar ju ha bra priser på gardiner där kanske du kan beställa? :)



Jadå ska lägga upp bilder sen när jag fått dom! Jag är jättenyfiken på att se dem själv :)

2009-07-12 @ 20:21:42
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0