Ensammen

Hejsan hejsan . . Idag har vi lite kvavt väder här hos oss & tydligen så har det spöregnat inatt, något som jag sovit igenom och inte hört alls! :) Imorse åkte älskling iväg och jobbade och kommer inte hem förräns nästa vecka. Men ska försöka hålla mig sysslesatt så tiden springer iväg :) Idag ska jag bland annat vara vovve vakt hos mina föräldrar så denna dag kommer ju att gå superfort. Ska nog ta & laga lite lunch nu och sen vara ute med våra vovvar innan jag måste åka iväg! 

Hoppas ni får en härlig fredag &  en härlig helg!



Jag & älskling i Turkiet -04

Kommentarer
Postat av: Josse

Okej, men det går ju rätt fort att måla och så.. och fint blir det ju sen :)



Nu bakar jag en kladdkaka, måste ju fira att Johan får semester idag hihi. Kram!

2009-07-10 @ 14:35:59
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0