Dagen i stora drag

Sista dagen på denna vecka & dagen har gått fort i vanlig ordning. Har pysslat med lite hemma grejer, dammugit dammråttor, vattnat ute blommorna, diskat lite, tömt diskmaskinen & tvättat vovvarnas filtar för dom luktade inge gott.
Har även varit en sväng hos mina päron & en sväng hos J´s fammo & ätit middag o kollat när dom fixat upp nya köket! Vi fick även en madrass till spjälsängen som J´s fammo hittat på fynden på ikea, endast ett litet pytte hål i ena hörnet och det var exakt den madrassen vi tänkt köpa själv! :) Tackar så mkt!

Ska åka en till sväng till mina föräldrar och säga hej då åt syrran som åker på ridläger i några dagar imorgon. Resten av kvällen blir nog lugn & så ska jag ju få fotmassage, det ska bli skönt! :)
Näe hörrni ni får ha en så bra söndagskväll, så återkommer jag tillbaka imorgon!

Kramar/ Carita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0