Blogg fika i kalix!

Idag har jag varit till kalix och fikat med Josefin, en blivande mamma även hon som har bf nu på söndag, alltså tre veckor före mig! Verkligen en urgullig och trevlig tjej som jag absolut kommer att träffa fler gånger. Hon bjöd mig på fika på Lyktan, jordgubbsglass med jordgubbssås, grädde & strössel jätte gott var det, tack så mkt! :) Vi gick även en sväng på stan där och kikade runt i affärer, där bland annat bebis kläder men eftersom jag försöker hålla mig från att köpa hur mkt som helst så blev det inget köp. Det är så kul att träffa nån jämnårig som också ska ha barn :)

Nu är jag hemma igen, eller har varit det ett tag. Syster ska sova över hos oss igen & hålla mig sällskap! Lite tråkigt att vara ensammen när älskling är o jobbar. Men fick glada nyheter idag, han kommer hem till helgen ändå :) så skönt att ha honom hemma! ♥ Bebisen han bökar runt i magen och jag börjar känna mer & mer "mensvärkar" antar att det är förvärkar. Har som en liten känsla att lillemannen kommer ut före BF men det kan jag ju inte vara helt säker på men det är bara en känsla jag har. Hursomhelst så kommer han ju ut så småningom :)

Nu ska jag sluta sitta vid datorn för idag & umgås med syrran i stället!
Hörs mer imorgon, Kram Carita




Kommentarer
Postat av: tessan

okej, då får jag hoppas att dom har kvar en tröja i min storlek :-) Jo visst är det en fin sänghimmel!! När har du BF?? /tessan

2009-07-29 @ 22:16:45
URL: http://dreams--and--reality.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0