Blev inge

Blev inge packning av BB väskan idag, orkar helt enkelt inte! Men börjar ju bli lite bättre på det här med att ta vilopauser under dagen för det märker jag att jag behöver. Var inne på josefins blogg alldeles nyss & ser att dom fått sin lilla bebis, en liten tös som är jätte söt! Ett stort grattis till hela familjen :)

Mycket mer än såhär blir det inte idag, hade tänkt lägga ut lite bilder men orken finnes inte riktigt med just nu!
Nåväl vi hörs mer imorgon, sov gott mina vänner . . .

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hehe tack! :)

2009-07-30 @ 20:29:05
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: Tessan

vi har valt att inte veta könet, men jag tror att det är en kille jag också väntar :-) jag är nästan 100% säker, men ibland kan jag få en känsla av att det är en tjej, men det ska bli spännande att se vad det är :-) vi längtar..

2009-07-30 @ 21:11:09
URL: http://dreams--and--reality.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0