Älskling sockor

Puh, äntligen är jag hemma efter flera timmars promenerande i affärer. Måste få säga att gravid fötter är inte gjorda för shopping, vill ha tillbaka mina vanliga fötter som kunde gå i flera flera timmar utan att värka! ;) haha
Nåväl blev inte köpt så mkt alls, hade en såndär dag då jag velade fram & tillbaka "borde jag köpa det här" "behöver vi sånhär" jaa ni fattar! Blev ialf köpt lite småhanddukar, två vanliga badlakan & lakan från ikea till lillemannen. Från Ö&B hittade jag lite hundleksaker som alla redan är söndertuggade förutom korven ;) På Rusta hittade jag 3 svarta toa mattor för en billig peng, ska satsa på svarta detaljer i duschrummet har jag helt plösligt kommit på & ett paket krokar till skötbordet. Sprang även in på Barnens hus där jag var illa tvungen att köpa dom sötaste små "Älskling sockor" åt lillen :) Blev även en sväng in på jala men där tog krafterna slut så jag bara kollade fort & bestämde mig för att åka hem. Kikade lite efter en nalle men tycker att älskling ska få vara med och bestämma den första nallen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0