13 juli

Har det hunnit blir. Det var ju juni & midsommar alldeles nyss? Jag får smått panik när jag börjar fundera på att sommaren är snart över. Kanske inte ska tänka på det då! ;) Vill ju hinna göra massor ännu, kanske åka bort en kort sväng. Det är någonting som jag verkligen skulle behöva göra! Nåväl idag påbörjar vi en ny vecka igen och även en ny graviditets vecka 34+0 ( eller v.35 ) för er som räknar så :) Alltså 6 veckor kvar, plus minus nån vecka eller dag. Själv hoppas jag att jag inte behöver gå över tiden, hellre nån dag för tidigt än över tiden som sägs vara ett evighets väntande.

Dagens planer var att storstäda men städningslusten har inte riktigt intagit sig ännu så jag vet inte hur det blir med det. Kanske möjligtvis städar övervåningen idag & resten imorgon. Annars ska jag bara vara hemma. Imorgon har jag tid på mvc för rutinkoll igen, ska bli skoj som vanligt! :) Tänkte kika in på colorama i veckan ifall jag hittar nå fin färg, lack eller bets till skötbordet & sängen. Ska måla till dom själv nu när älskling är o jobbar. Otålig var bara mitt förnamn jaa ;)

Återkommer lite senare så får vi ju se vad jag fått gjort idag . .
Önskar er en trevlig start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Hej.



Sitter och tittar tillbaka i din blogg och gillar verkligen er soffa. Var har ni hittat den?

2009-07-13 @ 11:16:28
Postat av: Linda

Sitter och tittar tillbaka i din blogg och gillar verkligen er soffa. Var har ni hittat den?

2009-07-13 @ 11:18:55
Postat av: Carita

Hej Linda!

Våran soffa har vi köpt på Suomi soffa i luleå! :)

2009-07-13 @ 16:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0