Måndag

Måndag och en ny vecka igen & jag hoppas på att jag ska vara piggare än dom senaste veckorna.
Har i försig varit till stan & storhandlat idag, sprungit en sväng in på gallerian & kollat efter kläder som jag snart måste köpa, städat och donat här hemma, damsugit nedrevåningen, städat toaletten, tvättat & plockat undan grejer . . så joo nog har jag allt varit ambitiös idag :) har till och med spenderat en timma hos hästarna & plockat pooop!
Men när jag satte mig ner för att kolla Las vegas så var det som att  någonting sköljde över mig & all kraft tog slut . . puh

Kom på att jag varit extremt dålig på att visa outfits bilder men ska förbättra mig på det.
Inte bara för läsare utan för mig själv också, det kan vara kul att kolla tillbaka & inspireras av vad man haft på sig! :)
På senare tid har jag mest bara myst här hemma i mjukis kläder och morgonrock så det har inte ens vart värt att visa som ni säkert förstår ;)

Nu ska jag klicka runt lite HM tänkte jag :)
Trevlig kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0