Denna dag

Denna morgon vaknade jag jäätte tidigt, redan lite efter 5 och efter kunde jag inte somna om så jag lär ju däcka ikväll!
Det gick jätte bra på inskrivningen igår och allt värden såg bra ut. Ska bara boka tid för lite mer prover men dom var inte där idag så jag får återkomma imorgon sitället.
Fick även en såndär "Vänta barn" bok som jag redan börjat läsa massor i. En bra bok med bra information för det finns ju massor som man inte vet även om man tror sig veta mkt :)
Idag har jag vart hos hästarna igen men kunde inte mocka länge då ryggen började krångla igen & sen har jag hunnit dammsuga här hemma och det var väl det jag gjort hittills!
Tänkte jag skulle förflytta mig från datorn till sängen och läsa lite i boken men känner att jag börjar vara hungrig fastän jag åt för bara ett litet tag sen, så boken får vänta ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0