Bowlingen

Vi hade jätte kul på bowlingen igår & jag har inte ens träningsvärk i armen som jag annars brukar ha.
Dock har jag ryggvärk i stället så det jämnar ut sig ;)
Hade noll tur what so ever och hamnade på 4:e plats men lika kul var det förde!
Inatt har jag drömt mardrömmar så det bara ryker om det. Fattar inte varför, har drömt bad dreams nu flera dagar.
Första drömmen bestod av en ande som bodde i vårat hus & försökte ta livet ur alla och andra drömmen bestod av att jag var jagad av nå läkarmänniskor som ville ha mig i nåt experiment!
Nää inte så roliga drömmar alls, vilket gör att man inte känner sig så utvilad som man borde göra efter nästan 10 h sömn.
Hoppas på bättre lyckliga drömmar till nästa natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0