Året 2008 & nyårslöften

God dag gott folk . .
Sitter här hemma hos päronen & ska bege mig ut snart i stallet & städa boxarna samt ge lunch åt hästarna.
Men det är såå kallt ute så man vill helst av allt bara krypa upp i soffan under en varm filt :)
För att resumera 2008 så kan jag bara säga att den var urtråkig & det hände ingenting speciellt som jag direkt kan minnas. Så jag har bestämt mig att 2009 ska bli ett bättre & roligare på många sätt!
Gav mig ett nyårslöfte sådär i tysnad för mig själv & den är att jag ska se till att jag mår bra & bli till en gladare människa än jag varit under 2008 . . Varit så mkt negativitet runtom som gör att man som sugs in & inte vet riktigt hur man ska ta sig loss . Men det ska bli ändrig på det!

Näe nu ska jag ta mig en bit mat & sen ut till hästarna!
Hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0