Tradera & Carte D´or glass

Nu har jag fotat allt som ska läggas upp på tradera men innan det så ska jag försöka förstå mig på postens alla pristabeller mm. Är det bara jag som inte förstår mig på den ? ;)
Nåja sitter ialf här nu och smaskar i mig glass i stora lass & läser bra bloggar! :)
Idag har det varit en rätt så händelselös dag med lite städning och sånt tråk men alla dagar kan ju inte vara roliga.
Såg ut som att det skulle bli en solig dag imorse då jag steg upp men så kom molnen och förstörde.
Imorgon är det tidig väckning igen då jag har lite viktiga samtal som skall ordnas bort, så jag hoppas att solen tittar fram så man blir glad i kropp och själ! :)

Kram Carita



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0