Tradera auktioner

Näe skulle just lägga upp adressen till mina auktioner men det gick ju såklart inte!
Nåja, nu har jag ialf lagt upp dom så vi får hoppas att nån vill köpa dom. Allt jag la ut var ju nästan sprillans nytt så jag får hålla tummarna! :)
Idag har jag inte gjort mkt alls, städat köket & promenerat med vovvarna. Lagade renskav & potatis och brunsås till det . . så gott det var men även fast det inte var länge sen vi åt så är jag tro det eller ej hungrig (igen) . 
Ringde igår till kalix och bokade ultraljuds tid och tyckte jag fick en tid ganska snabbt. Om bara några få veckor så får vi se lillen! :) Ska bli så kul !

Nu ska jag gå ner och kolla m J om vi inte kan åka till affären och köpa något gott. Måste ju ändå åka och köpa mjölk som är helt slut!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0