Fredagen

Idag har det varit soligt men ack så kallt.
Vi var en sväng till stan & gjorde lite ärenden och så köpte vi en kyckling baguette till mig eftersom det är SÅÅ GOTT just nu! :) Sen har jag städa övervåningen. Nu tror ni att jag bara städar hela tiden men jag har ju som tagit det lite pö om pö nu den senaste tiden då orken för att städa ett helt hus på en dag inte riktigt har funnits.
Vi fick lite överasskat besök av vänner på dagen också! Alltid trevligt :)
Nu sitter jag här och bloggar dagens första inlägg kl.19.00 . . jaa ibland måste man göra annat istället! ;)
Börjar vara riktigt trött faktiskt så snart ska jag hoppa i varma duschen och sen lägga mig i soffan o kolla nån bra film . .

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0