Hejsan Fredagkväll!

Denna dag har verkligen bara flygit iväg. Jag & gossen gick upp kring 9 imorse . . lagom tid sådär :) Har försökt komma upp klockan 8 men ögonen har bara stängt igen så lika å sova så länge man får, eller hur? Igår fick Benjamin sin Goboken välkomstpaket . . där inne fanns bl a en mjuk bok som man kan fästa fast i sängen
 ( mkt populär just nu ) en annan mjuk bok med spegel, en bok där det står tips på lekar & aktiviteter för barn. En cd med klassisk musik som vi lyssnade på imorse & han somnade så fint till musiken i bakgrunden :) Ochh en till liten bok . . I nästa paket ska vi få en bok & cd med vaggvisor, något som "jag" velat ha länge så att jag kan lära mig olika sånger så att jag kan sjunga för gossen :) Kommer ju inte ihåg precis alla från tiden man själv var barn .. Kan behöva friska upp minnet! ;)

Jaa vad har vi pysslat med idag då? Jo vi har roat oss med att bädda rent i våra sängar, tvättat kläder, vikt in rena kläder i garderoben, lyssnat på klassik musik, lekt, promenerat till mina föräldrar & hem igen . . Tog inte många minuter efter att vi kom hem så kom även älskling hem :) Hade även tänkt baka dom där lussebullana men äggen är gamla så det blir inte gjort idag heller. Nå imorgon är det en ny dag så kanske jag gör det då istället! Vad mer denna helg har att erbjuda vet jag icket . . får se helt enkelt. Måste ialf till stan & kika efter dom sista julklapparna, gjorde det ju aldrig igår så . . Näe nu måste jag ta mig ett träningspass . . har varit alldeles för lat hela veckan ajabaja på mig!

Önskar er en riktigt fin lucia helg! Kram Carita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0