3 Advent & lussebak

Hej å håå å så var helgen slut igen .. vart går dom här dagarna egentligen? :)
Igår var vi bjudna på middag hos vänner & så spelade vi spel . . kom inte hem förräns efter 12 slaget nångång, en mycket trevlig kväll! :) Idag har vi varit till J´s mommo alltså Benjamin gammel farmor, hon fick se lillgossen för första gången idag. Tyckte gossen var så snäll så . . klart han är våran älskling! :) Och nu på eftermiddagen har jag bakat lussebullar . . tar ju sin lilla tid då det ska jäsa o jäsas o jäsas. Dom får betyget VG av mig ;) Nästa gång vill jag ha en extra påse saffran o lite tjockare mjölk så blir det nog ännu godare! Imorgon är planerna att fara på kaffe hos en vän & sen ska jag o syster och julhandla det sista. Snart är det dags för lillen att bada så det får vara allt för idag. Hoppas ni haft en trevlig lucia söndag :)

Godnatt & sovgott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0