Va tråkig jag är

Känner mig så extremt tråkig med mina inlägg här just nu, finns ju som inget nytt att berätta. Gör i princip samma saker varje dag! ;) Fick städat bastun & duschrummet idag och tänker inte göra det nåmer förräns bebben är född, för det var så mkt mer jobbigare med stor mage än utan mage ;) Nåväl kom hem för ett tag sen & det var bara att börja laga mat o det fort eftersom jag var så hungrig. Har köpt mig en Fazer choklad som jag tänkte avnjuta ikväll framför något bra program men är lite fundersam om min mage kommer att tycka om det! Hmm lite kan jag väl äta, tror jag! :)
Än en gång måste jag få säga vilken vilde jag har i magen. När jag körde hem så kändes det som att han skulle trycka ut sig själv, månne om han inte kommer lite tidigare ändå? :=)

Ska nog ta och gå o duscha o varva ner lite för ikväll, känner mig väldigt trött. Imorgon ska jag hjälpa till och ta hand om mina tre brors söner som ska hälsa på hos mamma & pappa i några timmar!
GodNatt alla . . .


Ps. 22 grader varmt en augusti kväll, det är ovanligt Ds.

Kommentarer
Postat av: Josse

När förlossningen startade (ja när vattnet gick alltså) blev min mage helt galen, inte ont men fick springa på toa hela tiden. Men det är tydligen vanligt att kroppen tömmer sig innan och det är ju bra det slipper man bajsa barnmorskan i ansiktet hahaha. Hoppas din bebbe kommer tidigare än beräknat!



Med mig är allt toppen. Njuter av varenda sekund med lilla Frida! :) Kram

2009-08-07 @ 22:40:43
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0