Tidig lördag

God morgon lördag!
Vaknat riktigt tidigt denna morgon . . Har ätit frukost och kikat runt lite på höst kläder. Kollade igenom min garderob igår och skrev upp lite vad som behövs . . Är i stort behov av nya bas toppar/ linnen då dom jag har är väldigt utnötta & slitna så det ska jag ta och köpa snarast. Har även kikat efter en vit polotröja som jag väldigt gärna vill ha! :) Finns ju så himla mkt fint man vill ha men allt kan man ju inte få. Ska även rensa igenom garderoben & ge tröjor som är för små till syrran. Vet tre st polotröjor som redan innan graviditeten var riktigt tajta så dom ska hon få. Åhh va jag längtar efter att kunna ha på mig mina gamla kläder, börjar vara riktigt less på dom jag haft nu i flera månader ;)

Nåväl vad händer idag då? Vi kanske ska åka till tärendö en sväng idag och föra lite grejer. Tänkte även städa igenom bilen lite fort, hundhår & nosmärken på fönstrena efter veterinär besöket. Så ska vi även sätta baby skyddet på plats är det tänkt! :) Kanske åker och tvättar lite mattor, vi får se. Känner att allt är lite sådär " vi får se " just nu. Inget är sådär helt planlagt så att säga.  Hoppas ni får et toppen lördag, nu ska jag gå ner till vovvarna!


Kommentarer
Postat av: Josse

Vi har köpt en babybjörn active bärsele men barnet ska väga 3500 gram så Frida får inte använda den ännu! Men kanske på en vecka så kan vi testa den, då kan jag tala om vad vi tycker om den. Finns ju en hel uppsjö med olika bärselar också, men vi köpte en begagnad babybjörn active för att testa om hon gillar den först innan vi lägger massa pengar på en ny!



Vad bra att allt är bra med dig, jag är spänd på när du får åka in. Hoppas det blir snart :D Med oss är allt toppen, vi njuter ännu av varje dag- det är verkligen så roligt att vara mamma! :) KRAM!

2009-08-15 @ 13:11:38
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Mia ❤

Fin header du har! Ha en mysig lördag ;)

2009-08-15 @ 14:31:30
URL: http://www.improveme.se/makeover
Postat av: Sandra

Jo det är nu den har börjat växa ordentligt tycker jag, nu syns den verkligen hela tiden :)

2009-08-16 @ 08:41:09
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0