Torsdagens



Jag iklädd nya leggings från Ginatricot & mama tunika från H&M som inte är så himla lång nåmera.
Idag har jjag varit till stan med mamma & kikat runt lite och så var jag och handlade mat o på vägen hem fick jag köa i ca 25 minuter, helt galet om ni frågar mig. Dom håller på o lägger ny asfalt här på e4an . . .  Väl hemma så lagade vi tacos och nu sitter jag här trött igen. Måste säga att jag har verkligen inte samma krafter just nu, känner mig allt tröttare för var dag som går! & så känns det som att magen bli 1kg tyngre för varje dag . . Näe du lilleman nu beodrar jag dig att komma ut till oss, men du kanske trivs så mkt i mammas trygga mage så du vill stanna ett litet tag till! ♥ :)

Nu ska jag lägga mig på soffan ett tag o titta tv  . . I need it !

Kommentarer
Postat av: Josse

Förstår om du inte vill köra, vi får träffas sen. Jag och Frida kan komma till er :) Vad gott det lät med tacos, det måste vi laga här i huset någon dag. Håller tummarna att lilleman kommer ut snart! Det är faktiskt gott på utsidan också även fast det är gosigt inne i magen ;) KRAM

2009-08-27 @ 19:14:58
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Ja jag vill leta upp båda :) Va fin du är och va stoooor magen blivit!!

2009-08-28 @ 13:46:08
URL: http://alexxandria.blogg.se/
Postat av: Josefine

Shit va stor du e om magen! jag som trodde att nu när ja inte hunnit blogga eller läsa bloggar på en hel vecka att NU har bebis kommit, men icke! Nå lycka till när d väl är dags! du verkar så himla lugn o cool över hela graviditeten o födseln! :)

2009-08-30 @ 19:13:55
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0