Nytt från Ginatricot



Eftersom i princip alla mina leggings har hål mellan benen ( väl använda är ordet ) så tyckte jag det var dags att införskaffa nya. Blev ett par jeans leggings som jag dock först kan ha efter att bebin är född, dom var lite i tajtaste laget och så fick ett par vanliga svarta följa med hem också! Tittade lite på H&M också & hittade några fina även där men får ta och hitta lite närmare på det nån annan gång . . .  Hittade även massa toppar/cardigans & koftor men även dom ska jag kika lite bättre på nån annan gång. Prio ett var ett par nya leggings! :)

Vart ju till mvc idag för kontroll och allting såg jätte fint ut. Hjärtljudet låg på 160 & SF måttet var 36cm. Hon sa att det är så mkt bebis i min mage att det inte kommer att finnas nå mkt av den kvar efter födseln :) Hursomhaver så bokade vi en ny tid åt mig, ifall bebisen inte skulle ha kommit, så nästa måndag har jag tid igen och då ska hon även boka in mig på en undersökning i kalix eller sunderbyn o så får man ta det sen därifrån hur man nu ska göra, ifall det blir igångsättning & isåfall när. Vill ju helst slippa nästa veckas kontroll så nu måste lillen lyssna på mamma & pappa o komma ut till oss snarast! :) Var nyss ute med vovvarna och nu är jag trött såå trött. Blir nog duschen snart & sen kolla tv innan det är dags att soova. Ha en fin onsdagskväll alla rara . . .



Kommentarer
Postat av: Josse

Härligt att allt står bra till med er. Det är bara höra av dig om du har vägarna förbi kalix och vill hälsa på oss någon dag. Men jag förstår också om du inte orkar eller hinner, isåfall får vi träffas efter din bebbe är född :) Nu har jag och Frida nyss varit ute på långprommis, ska hoppa in i duschen och sen får vi besök! Kram på dig!

2009-08-27 @ 13:43:45
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0