Ingen bebis ännu

För er som undrar & väntar så har det inte kommit någon liten bebis ännu! :(
Tänkte att förra natten kanske det skulle börja, blev jätte dålig i magen på kvällen ( ett tecken ) o så hade jag lite ont i mage & rygg men så var inte fallet. Idag har jag försökt fördriva tid med att städa, tvätta kläder & plocka undan grejer. Ja ni vet sånt som måste göras med jämna mellanrum. Var på promenad m vovvarna också men kände där att det inte var en så bra ide så det blev ingen jätte lång promis, vill ju inte köra slut på mig själv helt o hållet. Har även manikyrerat & pedikyrerat mina naglar & tånaglar så nu är dom fina :) Tånaglarna var ju inte i det smidigaste laget men det gick . . .

Resten av dagen/kvällen tänkte jag ligga vid soffan & bara kolla tv. Kanske eventuellt fäljer med älskling när han ska tillfar sin en sväng. Borde kanske göra det, halva vägen är en uppriven skogsväg & det skumpar riktigt ordentligt i bilen :) Nåväl vi får se . . .

Hoppas ni haft en bra söndag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0