Hemma igen

Jo jag har varit borta hela dagen igen . . Varit hemma hos mina föräldrar & umgåtts med familjen! Men nu så är jag hemma igen och har egentligen varit det i två timmar. Ska snart gå o äta kvälls fika & sen hoppa i duschen. Gå ut en sista kisserunda med vovvarna och sen kolla tv & sooova. Har ju tidig väckning imorgon då jag ska till mvc för kontroll igen! :) Vi fick lite svalare väder här ändå mot dagen, bönerna blev hörda för en gångsskull ;)

Nu är det dags för kvällsfika!
GodNatt alla . . Kram

Kommentarer
Postat av: tessan

jodå allt går bara bra här, pyret vrider och vänder på sig så jag snart spricker.. Ja nu är det inte länge kvar för dig, vad roligt för dig!! Jo jag har mixtrat lite på min blogg sida, blev så less det jag hade, så det blev lite nytt för mig också:-)



ha det bra!!

2009-08-10 @ 21:56:57
Postat av: Josse

En toarulle räckte för mig, karln kan ju faktiskt använda strävpappret haha ;) Vad spännande att det är så nära nu, hoppas mvc besöket går bra! Kram

2009-08-11 @ 12:28:54
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0