Godmorgon torsdag!

Idag har jag vaknat jäääätte tidigt, halv 4 närmare bestämt. Låg och vred på mig fram & tillbaka hur länge som helst och när jag väl slumrade till så började Daisy reta Bonus i andra rummet. Dom har fått börja sova i rummet brevid nu när bebisen snart kommer, bonus har ju annars sovit med oss vilket inte funkar nåmer. Gick ändå ganska bra hela natten, mest Daisy som var uppe & sprang massor . . Tar väl ett tag innan dom vänjer sig!

Hursom så har jag hunnit se tv, ätit frukost, tömt diskmaskinen & gått lång promenad med båda vovvar. Försöker få igång mina värkar här men vet inte om det riktigt funkar. Lite ont gör det i magen & bebisen rör sig jätte mkt & ibland känns det rent av obehagligt. Måste vara för att det är så trång i magen nu :D

Igår hann jag aldrig blogga på kvällen. Bakade ju mina mockarutor med vit choklad glasyr & så fick vi vänner på besök! :) När dom åkte hem var det duschen & sängen som gällde.

Dagens planer är . . vet inte faktiskt. Tar nog dagen som den kommer! :)
Hoppas ni får en toppen torsdag!




Kommentarer
Postat av: Josse

MMMMHH vad dom där rutorna såg goda ut, hoppas dom är kvar sen när jag kommer och hälsar på dig och lilleman.. sen när han kommit ;D

2009-08-20 @ 12:11:04
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0