Fredag & magont

GodMorgon!
Idag är det fredag men känns som vilken dag som helst då älskling inte kommer hem till helgen :( Men förhoppningsvis kommer han i början på nästa vecka, förhoppningsvis! Igår fick jag såå ont i magen verkligen riktigt magknip. Tror ändå det inte har något med bebisen att göra då jag haft så nu ett tag. Vet inte om det är något jag bara inte tål äta just nu eller vad det kan vara, men speciellt kul är det då inte! Bebisen är helvild i magen också, inte många lugna stunder här inte, får mig att fundera vilken slags vilde det kommer att vara utanför magen också! :) ♥

Kom på sådär från ingenstan igen att gud det är ju dags snart, han kan ju faktsikt titta ut när som helst. Och plötsligt får jag såndär panik att jag måste hinna göra allt innan . . har ju bastun & duschrummet att städa, hade tänkt hinna baka, hänga upp tavlor & grejer vid babyhörnan, tvätta kläder . .  jaa min lista kan göras lång! Fattar inte varför jag får sån mani att "fixa klart" aa hela huset i princip ;) lite roligt nu när jag tänker på det. BB väskorna är ialf nästan helt klara! :)

Nee nu ska knasjag  börja dagen här hemma :)
Hoppas ni får en trevlig fredag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0