Ensammen igen!

Nu har älskling åkt & jobbat igen och jag är ensammen hemma "igen". Känns väldigt trist men jag ska nog få tiden att rinna iväg som alltid! :) Lite grejer har jag minsann inplanerat denna vecka . .

• Springa i på försäkringskassa & fixa med lite grejer! VIKTIGT
• Köpa bets & lacka färdigt bottenplanet av spjälsängen (färgen räckte inte till)
• Åka till kalix veterinär med Daisy! VIKTIGT
• Tvätta vovven Didi
• Städa lite här hemma ( as usual )
• Förhoppningsvis ha en bakdag
• Ta lite foton på magen, idag är vi i v 37+0 :)

Det är väl det jag kan komma på nu som ska göras, får väl se i slutet av veckan vad som blivit gjort! ;)
God morgon på er föresten, hoppas ni får en underbar start på veckan. Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag börjar min dag ordentligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0