Dagens!

Dagens besök hos veterinär gick bra. Hon ska fortsätta sin medicinkur & schamponering av tassar varannan dag o så fick hon även kortison salva som ska stryckas på tassen 1 ggn om dagen i 1 vecka. Skulle höra av mig sen hur det ser ut & ifall det blivit bra annars så får man kolla vad man ska göra sen! När jag kom hem lagade jag middag åt mig själv, älskling är ju o jobbar igen men kommer hem imorgon. Sen åkte jag in till stan & handlade mat o grejer till bakningen som jag tänkte göra idag men tar det imorgon i stället. Sprang in på ikea också, där hittade jag två små söta nallar åt lillhjärtat! ♥ Pratade lite med en vän som jobbade & sen åkte jag hem. Väl hemma har jag hunnit diska lite stekpannor & kastruller, pratat med älskling & ätit ett äpple. Känner mig så tråkig nu om dagarna, går bara och väntar och väntar . . . Men ni ska se att mitt blogghumör blir bättre sen när bebis är här :)

Nu ska jag gå ner & äta igen blev hungrig helt plötsligt, sen är det duschning av vovvar som gäller!
GodNatt SovGott!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får promenera en massa nu! Mysa med din kille ocskå så kanske det sätter igång!Hoppas, Lycka till!

2009-08-19 @ 08:18:30
URL: http://alexxandria.blogg.se/
Postat av: Josse

Imorgon får vi besök av en kompis och hennes son kring 14 tiden. Men har du tid att komma redan kring 12? Eller om du har tid på fredag efter 15, för ska på bvc före det :) Hoppas någon tid passar för dig, annars kan du ge förslag på annan tid :) KRAM!

2009-08-19 @ 14:01:46
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0