Bvc besök

Godmorgon så här nästan mitt på dagen!
Har ju redan vaknat 7 imorse men har haft massa annat för mig så har inte hunnit skriva. Fick ialf tag på min BM idag så lite senare ska jag in på kontroll. Hoppas hon undersöker mig lite mer denna gång så jag får höra ifall jag börjar vara någorlunda nära förlossning. Fick ganska ont igår när vi åkte tillbaka mot happis, i bilen som vanligt & det kändes som en enda lång värk men sen avtog det efter halva vägen. Nåväl har tvättat dom nya bebis kläderna så nu ska jag packa om lite i BB väskan! :) Ska även ta & fortsätta dammsuga resten av huset och sen måste jag få i mig lite lunch, börjar vara jätte hungrig. Ska försöka hinna ta lite foton på magen igen senare . . .

Later alligators!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0