Strålande sol & rent kök

Puh, så är köket vårstädat också. Bara långskåpet & kylen att gå igenom men det tar vi nån annan dag! ;) Tog en välbehövlig paus i slutet av städandet och satte mig ute i solen och läste igenom massa reklam. Så skönt & så varmt, blev till och med lite rosen röd om kinderna men ska vara försiktig denna gång & som jag sa i ett tidigare inlägg att jag ska försöka få en fin bränna som håller & inte en sönderbränd. Nåväl efter städandet så kom älskling hem med frasse mat då jag verkligen inte hade nån lust att börja kocka något. Blir alltid så när jag städar. Så nu är man mätt och belåten men något smutsig så jag tror det blir duschen nästa & helst före vi får besök! :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0