Sommarlista!

Tänkte göra en liten lista över vad jag vill ha/behöver till sommaren! Vilket inte är så himla mkt egentligen då det inte är nån idé att köpa på sig massor som jag inte kan ha. Så jag kör på praktiska,sköna & sånt som går även efter graviditeten! :=)


Volangkjol som går att ha som både kjol/klänning.
♥ Shorts, av mama variant just nu.
Nån fin tunika
♥ Klänningar 
♥ Svarta ballerina skor
♥ Vita tygskor
♥ Nå fina sandaler
Nya solbrillor, har hittat ett par perfekta som skall inköpas! :)
Ny bikini, mina andra är för små
Leggins
Sköna slappisbyxor
Underkläder men behöver några till.


Det är väl i stort sett det jag vill ha och behöver i sommar. Leggins är ett absolut måste då dom två par jag beställde från H&M var i uselt kvalité och på ena paret fick jag hål i skrevet redan första användningen. Sen får vi ju se, kanske inte blir köpt allt men drömma får man ju! :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0