Middag & jordgubbar

Middagen var jätte god, kyckling & ris m currysås!  Jätte länge sen jag åt det så det smakade himelskt gott :=)
Idag då vi var till affären köpte vi även årets första jordgubbar och dom var väl sådär, helt okej men inte sådär riktigt goda som på sommaren men dom gick ner ändå! Nu mot kvälls kvisten har jag städat igenom långskåpet i köket så nu är även den städad samt plockat bort vinter jackor, vinter skor, mössor, halsdukar och vantar. Och så har jag tagit fram vårjackor & vår skor istället för lets face it det är inte vinter nå mera! :=)
Imorgon har vi tidig väckning här i huset då jag har två möten på arbetsfömedlingen & så ska jag åka för ett tredje ultraljud. Men det blir bara att ta lite bilder då barnmorskan glömde minneskortet förra gången vi var dit
och så gjorde även vi. Ska blir kul och se lillhjärtat igen! ♥
Det är även valborg imorgon och våra planer är att åka in till stan till vänner och grilla och ha det trevligt.

Va ska ni göra på valborg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0