Lite somrigt

I förra inlägget så fick ni ju se lite bilder på vårat vardagsrum som går i färgerna vit, svart & grönt just nu. Det gröna ville jag ha nu till sommaren eftersom det är en så fräsch färg & tycker det blir så dystert med bara svart och vit jämt. Det ska även komma gröna fleece filtar & även nya kuddar till soffan. Men nu är frågan att om det inte blir F Ö R mycket grönt om kuddarna också går i grön nyans?  Men så fick jag syn på dessa fina kuddar hos H&M och dom är ju allt annat än gröna! Skulle bli en liten färgklick & tror ändå det skulle passa ganska bra :)
Jag får ta en funderare här innan jag bestämmer mig!





Kuddarna är från H&M & plädarna från Rusta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0