Godmor´n måndag

Sovit sisådär inatt. Vaknade av sendrag i vaden och i tårna, inte så kul alls för det gör skitont :( Men det gick över efter ett toabesök & sen kunde jag somna om! Slutet gott allting gott. Men det blir nog att köpa en par stödstrumpor snart då jag hade ont i ena benet och det kändes svullet. Sånt som jag får räkna med ett tag framöver, hoppas bara jag inte får ballong fötter ;=) Idag har jag gått upp just före halv sju, hade tid för blodprovs tagning klockan sju på sjukan. Gick snabbt och bra och jag kan fortfarande inte förstå varför så många är rädda för sprutor. Jovisst det sticker ju till men går ju så fort över. Jag tycker det är högst intressant och sitter och tittar på under hela proseduren ;) Kalla mig knasig vettja!
Idag är vi i vecka 22+0 och magen den fortsätter att växa. Snart har jag bara en jacka som passar så hoppas vår/sommar värmen börjar komma hit till oss snart så slipper jag frysa! :) Igår var jag ju och kikade runt lite och åkte även en sväng till gallerian och åt på subway som har dom godaste baguetterna. Sprang in på H&M och testeade ett par svarta ballerinas eftersom det stod på nätet att dom är små i storlekarna och att man bör gå upp en storlek. Det stämmer mycket riktigt & för min del får jag gå upp till en 37:a . Ska nog beställa dom för det är dom enda ballerinas som jag har kärat mig ner i. Får vänta tills i slutet av maj men det är helt ok för mig!

Idag har vi föresten soligt och fint :) Hur är vädret hos er?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja men precis :) Man är inte så smidig sen mot slutet. Haha! Jag hade ballongfötter, svullna som attan :)



Tack så mycket! Jag ska till Happis med min syster :) Hoppas du får en bra och solig Måndag!

2009-04-20 @ 08:50:20
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0