God morgon söndag

Blev inge bloggande igår då vi åkte till kalix och blev kvar där sent till kvällen.
Älskling hjälpte sin syster att fixa lite i köket! :) Idag har man vaknat tidigt då Bonus fick plötslig diarre & sket in flera gånger inatt & imorse. Inte bara vi männiksor som drabbas utav sånt. Nåväl sitter här och dricker mitt morgonkaffe & funderar varför vi här uppe i norrland inte kan få samma värme ( runt 20+ ) som dom längre ner på kartan? ;)
Är en aning avis måste jag erkänna men vad kan man göra? Idag åker jag till mina föräldrar och övernattar där några nätter då dom åker iväg i några dagar. Så jag ska vara barn/hund/häst/katt vakt igen :)

Trevlig söndag på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0