Fulle rulle denna onsdag

Hejsan allihopa!
Idag har vi haft full rulle hela dagen och än är det inte slut. På morgonen städade jag lite här hemma. Sen så har vi sopat lite på gården, kommer ju massa sand/stenar/löv och annat mojs på asfalten. Men har ännu typ halva gården kvar att sopa men det tar jag nån annan dag. Sitter och längtar tills snön på gräset också ska smälta helt så man kan kratta ihop alla förra årets löv. Vill ju ha ute möblerna på plats så fort som möjligt! :)
Vi har även hunnit storhandla mat i stan & på ca en halv timma ska vi åka och äta middag hos mina föräldrar så jag har egentligen inte tid att sitta här o blogga, utan borde faktsikt hoppa i duschen! ;=)
Vädret har varit lite ostadigt idag, soligt-molnigt-regn men mest soligt & varmt! Yeeey :)

Vi hörs lite senare vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0