En tröttis dag

Morgonens ärenden var ett besök på arbetsförmedlingen och efter det åkte vi raka vägen till torne för våran bokade ultra tid. Barnmorskan var jätte trevlig och gick igenom allt noga. Berättade på ett bra sätt så att man förstår. Allt såg helt finemang ut och det är en livlig liten som bor inne i magen på mig! :) Fick även veta könet och vi har sagt till dom närmaste. Nu blev det genast lite lättare att bestämma vad man ska köpa och i vilka färger. Även om det finns massor i neutralt så vill man ju ändå köra på signatur färgen i något plagg! det vill alla fall jag göra.
Sen har vi fikat hos mina föräldrar & så har jag hjälpt syster med smink & hår då hon skulle på disco idag. Körde henne dit och åkte samtidigt  förbi Ica och köpte lite gotta till helgen. Köpte två olika glass, GB gräddglass m choklad flarn och hallon sorbe glass. Jodå älskar glass för tillfället jätte mkt! ;) Det ska vara glass i stora lass
Tänkte även gå igenom lite baby kläder här hemma & städa duschrummet men jag är så trött så det får helt enkelt vänta till imorgon. Med det sagt så önskar jag er alla en trevlig helg!

Kramar Carita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0