Hockey premiär

God moooroon . .
Idag är det fredag & ikväll ska vi åka och kolla hockey, första för säsongen, det ska bli kul för omväxlingsskull även om jag inte är nån hockey fantast  . . .
Idag ska det även handlas helgens godis . . jeeej va gott det ska bli! :)
Ska även försöka få klart cvn så jag får skicka iväg den.
Gud va jag började nysa nu & näsan rinner, kanske börjar få höstförkylningen för iår. Eller man har väl suttit och varit lite snorig hela tiden egentligen. Vill ju inte bli sjuk nu & jag har egentligen inte tid för det heller! ;)

Nu är det dags för frukost, mån tro vad jag ska äta idag då?


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vilka lag är det som spelar?

Hoppas du slipper åka på någon förkyldning, proppa dig med massa c-vitaminer! :)

Hoppas du får en fin fredag!

2008-09-19 @ 11:12:22
URL: http://emmaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0