Boka tid till synundersökning!

Go kväll i stugan!
Har inte blivit nå mkt bloggande senaste tiden då jag försökt att hålla mig borta från datorn lite grann, har nämligen haft sån hemsk huvudvärk av & till ett tag nu. Misstänker att det är för att jag inte använt mina glasögon som jag egentligen ska ha hela tiden. Dom har haft en stor repa i ena glaset under ca ett halvårs tid nu & jag har helt enkelt bara varit så lat och inte fixat det , & nu får jag lida för det.
Nåväl hursomhelst så ska jag boka synundersökningstid och kolla ett par nya glasögon då jag inte är nöjd med dom bågar som jag har just nu, så förhoppningsvis försvinner skallebanken för gott! Eller jaa nästan i alla fall ;) !
Idag har jag mockat hästpoop i två timmar & det var måttligt jobbigt . . men det börjar bli bättre nu. Jobbigaste var det första dagarna. Men kan tala om för er att jag får bra träning i hela kroppen & inte minst i armarna där jag förövrigt varken vill eller behöver det men vad ska man göra? Måste ju använda dom.
Inte så mkt mer att berätta faktiskt. Ska ha lite hemma spa med fotbad, ansiktsmask,nagelmålning & en lång varm dusch om ett tag så see you later!

Kram Carita!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0