Aktiv stödjare

Häromdagen var vi till ica och handlade, & så fick jag syn på en rosa liten sak som låg där på bordet så fint.
Det var en almanacka till år 2009, den var liten och behändig & rosa :)
Köper man den så stödjer man även bröst cancer forskningen vilket är en super bra grej!
Jag köpte den såklart & kom på att detta är tredje gången jag köpt något och stödjer bröst cancer forskningen.
Inne i almanackan finns även små klister märken som man ska fästa en på varje månad så man kommer ihåg när man ska undersöka sina bröst!


 


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, att Grand Canyon är en upplevelse kan jag tänka mig!

Bra att du stödjer något bra! :)

Ha en bra kväll!

2008-09-30 @ 23:18:23
URL: http://emmaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0