Skoköp & present köp

Hejsan hejsan, blir en kort update här nu medans jag är hemma.
Idag har jag jobbat lite & ska fortsätta med det lite senare idag. Sitter just nu & väntar på att syster ska ringa så jag kan åka och hämta henna från skolan. Vi ska samtidigt åka till skopunkten och hitta nå skor åt henne
 ( förhoppningsvis inte till mig ) ;P . . .
Sen ska jag åka och kolla på en födelsedag present & även springa in på ica en sväng.
Skulle även behöva springa in fort på ikea och köpa stearinljus som är helt slut här hemma, & som jag sagt tidigare så är dom från ikea dom bästa! Will see helt enkelt.
Nu måste jag dra, later alligator!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får en fortsatt dag på jobbet och att du hittar allt du ska handla! :)

2008-10-08 @ 13:12:32
URL: http://fashionbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0