Nya glasögon

Var till synsam idag och beställde tid och jag fick redan imorgon kl.10.00 .
Provade även lite glasögon, vill ha utan bågar & jag hittade ett par fina men diskreta.
Vill ju att dom ska passa med allt jag har på mig så att säga. Vill ju gärna ha ett par till i nån häftig färg men det får helt enkelt tas nån annan gång, det är ju inte som att det är det billigaste man kan köpa! :)
Ni ska få se hur dom ser ut sen senare . . .

Snart ska vi åka till affären & köpa mat. Allt börjar vara slut i kylskåpet & jag tycker inte alls om det och råga på allt så ska allt ta slut alltid samtidigt .
Ska springa in på djurmagazinet också och köpa tuggben åt vovvarna. Dasy har nämligen börjat gnaga på allt som står hennes väg. Bl a täcken, kuddar & väggen . . .  ;)
Nåja ni får ha d så bra, nu måste jag kila iväg!

    Heeeejs :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0