Kanske ändå?

Kanske klär jag ut mig ändå. Är så sugen på och göra det & Halloween är ju enda tiden på året man kan göra det utan att folk stirrar som att man blitt knäpp! ;)
Har funderingar kring två olika & till dom båda behöver jag bara köpa tillbehör eftersom min nya klänning passar till båda två. Nåja vi får se imorgon vad det blir av det hela.
Sitter fortfarande här hos päronen. Var ute och gav kvällsmat åt hästarna för ett litet tag sen, fyllde på vattenhinkarna o sånt. Nu sitter jag här framför dumburken igen & känner att jag snart kollat alla sidor minst 88 ggr så det börjar vara rätt tråkigt det också.
Blir en tidig kväll idag, känner mig aningen trött. Men först ska jag kolla ett avsnitt av "Fredagen den 13:e" med Jason som aldrig dör fast han dör i varje avsnitt ;)
På tal om skräck film så är dom äldsta dom bästa, nuförtiden ska allt gå till sån överdrift att spänningen liksom försvinner, håller ni inte med?

Nu gott folk säger jag god natt för idag & hörs imorgon igen.

Kram Carita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0