Härliga fredag!

God morgon goo morgooon!
Fredag & helg igen, veckorna går så otroligt fort. Solen skinner & jag tror inte det är så jätte kallt ute idag? Vissa dagar nu i veckan var verkligen svinkalla, nästan så att man ville dra på sig mössa och vinterjacka.
Nu på morgonen ska jag åka in till stan en sväng & boka tid hos synsam samt kolla färdigt nya bågar, och springa in på banken och lägga in pengar på sparkontot!
Vi kan ju säga såhär att det inte var någon bra ide att spara i en burk då man alltid då och då tar en krona hit & en krona dit. Så nu har jag öppnat ett sparkonto & bestämt att pengarna inte får röras förutom i värsta nödfall! :)
Satt igårkväll och letade efter stövlar på nätet. Vill ju helst ha i äkta skinn då dom håller längre men då får man ju betala lite mer också. Hittade i alla fall några bra kandidater men njaa vi får se :)
Tror nog att jag ska börja göra mig iordning nu, ska ju faktiskt jobba lite sen också.

Trevlig fredag på er alla . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0