God morgon

God morgon alla . .
Idag blev den en någorlunda tidig morgon & gud vad svårt jag hade att vakna. Min sömnsrytm är helt konstig för tillfället.
Har jätte svårt att somna om kvällarna/nätterna och jätte svårt att gå upp på morgonen. Brukar ju vara mer av en morgon människa så vet inte riktigt what´s going on?
Hursomhelst idag är jag hund & hästvakt hela dagen & senare ska jag sminka syrran som ska på Halloween fest hos sin kompis. Imorgon blir det festligheter av nåt slag, vart & med vem är inte helt 100% ännu. Hade velat klä ut mig lite grann & beställa nå coola linser men nu äe det nog försent för det.
Näe nu ska jag bege mig ut och ge hästen mat! :)

Later folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0