Go morn

Fredag den 10/10 idag & dagen började mulet & dimmigt!
Dagens måsten är mathandlande & garderob städande . . .
Helt okej " måsten "  idag :)
Imorgon blir det kanske fest, vilket återstår att se men förhoppningsvis vet vi säkert senare idag.
Vad annars ? joo sitter och väntar på att dom ska ringa från synsam att mina galsögon är färdiga. Men det ser ut mer & mer som att det kommer att dröja till nästa vecka . .
Hände föresten någonting udda på morgonen när jag skulle gå upp. Ni vet hur det snurrar i huvudet när man druckit några , det känns som att allting snurrar . Exakt så kändes det imorse & det känns så fortfarande också av och till.
Vet inte alls varför men jag hoppas att det går över snart för det är en rätt obehaglig känsla :(
Nåja ska nog ta & äta nånting och sen fortsätta med det jag höll på med.

Trevlig helg!
Kram Carita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0