Evighetssökande!

Sitter än en gång & letar efter ett jobb. Hittar jag något intressant så är det något som fattas, nånting som jag inte kan eller är. Börjar bli så otroligt trött på det här. Hämtade in posten för ett tag sen & vad får jag inte se på första sidan . . jo några som fått jobb till den tjänsten jag sökte & jag känner att tårarna snart börjar rinna  & jag blir så arg. Jag vet egoistiskt eller hur. . .  Dom förtjänar det lika mkt som jag men just nu kan jag inte vara glad.
Det är som att man sitter och hoppas och sen puttas man tillbaka igen & igen & igen . . .
Läste på en tjejs blogg att man kan komma så långt man vill bara man tror på sig själv och jovisst är det sanning i det men ibland behöver man en knuff i rätt riktning för att komma dit man vill.

När kommer min lilla knuff?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0