Ojdå

Nu var det ett tag sen igen sedan jag skrev något.
Inte hänt nå mkt alls egentligen men kan ju berätta det lilla jag gjort för er som är intresserad ;)
Hanna gumman var till happis ihelgen så jag umgicks lite med henne, vi var och kikade lite i gallerian.
Där stötte vi på Mira som jag inte sett på evigheters evigheter, det var skoj! :)
Nu i veckan är jag helt "home alone" då Jani har åkt & jobbat i finland, men har ju syster som håller mig sällskap i några dagar!  Igår var jag förbi på rusta & köpte mig en våg. Våran gamla gick sönder när det stötte i golvet lite för hårt, även den från rusta så vi får se hur länge den nya lever ;)
Nåja vägde mig och märkte att jag har gått upp några kg igen, inte konstigt då jag knappt rört på mig dom senaste månaderna samt att jag ätit ganska mkt sött!
Har aldrig varit sådär nojjig utav vikten men så har jag ju också gjort mer för att hålla mig i trim förut. Men nu känner jag verkligen att jag inte alls trivs i mitt eget skinn så jag har lagt upp en målvikt & så ska jag äta nyttigare, träna & röra på mig & försöka hålla mig borta från godis tills jag kommit igång med allt ordentligt.
Inga " fantasi mål vikter "  här inte utan så att jag känner mig glad & nöjd med mig själv igen!

Wish me good luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0