Helgen var skoj!

Helgen kom & gick! Men trevligt har jag haft :) spelade bl a rock band & det var första gången jag testade trummorna och måste erkänna att jag var ganska duktig! :P
Förfestade hos Carra & därifrån åkte vi sen vidare till AK&B och det var fullproppat med människor där. Missade dock basic element som spelade den kvällen men inga sura minner för det :)
Skulle klä ut mig också. Ville först vara polis eller French maid men tror ni jag hittade tillbehör till det? näe så det fick bli vampyr istället men tänderna låsnade hela tiden så jag sket i det helt enkelt & gick ut som mig själv istället! ;)
Söndagen spenderades med Skräckfilms maraton & godis.
Ska snart iväg till stan på kaffe men nätet är överbelastat hela tiden så varken ringning eller sms går fram . .
Argh blir jag ;[
Nåja får väl försöka tills jag kommer fram.

Ha en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0