Uleåborg

På lördag åker vi till Uleåborg & shoppar & badar! :)
Vi ska bo på Eden en natt och så åker vi hem igen på söndagen . . .
Ska bli skönt att få komma bort lite även om det bara är över en dag!
Ska mest troligt boka in lite massage också, så det ska bli riktigt skönt & avslappnande . . .
Sitter på jobbet just nu och är hungrig . . blev inte ätet så mkt till lunchen så nu sitter man här och suktar efter dom där kakorna på bordet som jag inte ska äta ;)
Väl hemma blir det nog lite promenad och träning . . lite guitar hero tänkte jag också hinna med börjar ju bli duktig även fast jag är på nivå "easy" ännu :)
Måste maila arbetsförmedlingen också, får inte glömma det!
Kvällen ska spenderas framför tvn med Gossip Girl & Desperate Housewifes och kanske
"The new adventures of old Christine" om jag orkar !




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0