Onsdag

Good dag!
Åhh solen försöker titta fram bland molnen . . kanske får vi det snart varmt !:)
När det är kallt & eländigt känner man sig inte så peppad för att göra någonting som tex kratta gården som vi snart måste ta itu med & rensa bland blommor och rosenbuskar , något som jag inte har ett hum om då jag inte är en person med "gröna fingrar" ;P
Så det återstår att se hur pass fint det nu blir på gården vad gäller blommorna . . ska inte planera något själv utan håller mig till krukväxter jaa!
Kikade runt lite på Chique.se och hittade så mkt fint som jag vill beställa men ångrade mig ändå . . ska se om jag fyndar något i Uleåborg istället.
Blir en någorlunda lugn dag efter jobbet, måste i försig dammsuga och tömma diskmaskinen . . ojj så skoj eller så inte!
Ska nog inte spela idag alls . . får så ont i vänster arm av att spänna den så . . försöker att slappna av men inte det lättaste när man ska försöka spela bra!
Imorgon har vi besiktning på volvon , har kört lite * harkel harkel* ett bra tag nu så ska bli skönt att slippa undvika alla blåklädda ;)
Se ya later . . . . .

Carita




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0